sâmbătă, 12 decembrie 2009

Lady Dy

Posted in by The C Project | Edit

-Vreau sa inchid ochii. spune ea,
-Si sa imi imaginez ca..........
-Ca esti langa mine;o opresc eu,iar ea incepe sa zambeasca,muscandu-si usor buzele.
-Îmi era asa dor de tine şi cred că ştii asta nu,si banuiesc ca e reciproc nu?
Lăsand capul în pământ, se temea parcă de răspunsul meu.
-Amandoi stim ce vrem.Eu pe tine, tu pe mine.Ii raspund eu sigur pe mine si o strang in brate,fericit ca e langa mine.Si facand asta uitandu-ma in ochii ei,am observat ca avea o sclipire in ochi care ma fermeca...Au urmat ore in care ne jucam ca doi copii si ma gandeam unde am putut sa gasesc o asa prostuta ca ea, ma tachineaza si stie ca imi place asta, si desi mi-e greu sa recunosc, ador sa fiu tachinat.O cuprind cu bratele mele si o sarut usor, si simt cum bataile inimi ei sunt din ce in ce mai puternice si mai ritmate.E timida dar cu toate astea rea in acelasi timp.Parea atat de neajutorata dar am destula incredere in ea.Mainile mele tremurau, in timp ce-si faceau de lucru cu nasturii.iar in gandul meu imi tot spuneam:"La naiba, doar pana acum n-am avut probleme sa deschid chestiile astea!".Lumina blanda a lumanarilor si muzica de fundal ii confera intregului spatiu o aura asa de romantica provocand o dispozitie tandra amandurora.Privirile noastre se adancesc una intr-alta si, in timp ce gurile noastre se apropie fierbinti, eu stiam dintr-o data ca va fi frumos.........

0 Comments


Leave a Comment