duminică, 13 decembrie 2009

Buna dimineata.

Posted in by The C Project | Edit

E dimineata.M-am trezit inaintea ei,hmmmm...imi place sa o privesc,Somnul adanc in care e cazuta intregeste un tablou perfect. Piciorul ei usor dezvelit ma omoara, facandu-ma s-o doresc mai tare decat as putea vreodata sa doresc orice altceva.
Mi-e frica s-o ating....penru ca nu doresc sa ii tulbur visul.. sa nu i-l termin. Prefer sa o privesc. Ii las mirosul sa-mi gadile narile, sa-mi limpezeasca gandurile. Poarta tricoul meu si nu pot sa nu o vad superba. E ireala. Parul usor dezordonat, genunchii usor indoiti si spatele arcuit. Ma abtin sa o sarut, sa o gust milimetru cu milimentru.I-as dezmierda dimineata cu buzele-mi reci. I-as sopti incontinuu "Te iubesc"-uri calde, atat de multe incat i s-ar parea, dupa o vreme, ca "a iubi" tine de banal..
Dar prefer sa tac si-mi tin respiratia, .., sa i-o aud pe-a ei.Hmm mintea mea continua sa zica"plsss, another round. this will be the last one.. I promise".Observ cum incearca sa isi deschida ochii lipiti de somn ..incet cu precautie ...ii deschide pe jumatate si îşi trase plapuma peste cap.Radem amandoi si soarele ne mangaie pielea, mirosul cafelei proaspete intregeste o dimineata reusita.Ma concentrez iarasi pe fiecare cuvant .. fiecare virgula.....
-Neatza....te-ai trezit de mult?
-Nu chiar..(daca ar stii ea de cand o privesc)
Pe fata ei apare un zambet..........

1 comentariiBuna dimineata.


  1. F says:

    Salutare,inscrie-te in directorul nostru web,si iti vom lauda blogul pe 100 Ro.De asemenea iti vom oferi un link pretios.Vezi detaliile la pagina "Adauga blogul tau" .Bafta:)

    14 decembrie 2009 la 16:55

Leave a Comment