marți, 15 decembrie 2009

Cap. II Schimbarea

Posted in by The C Project | Edit

Au trecut deja 2 zile si noi nici nu am iesit din casa.Am stat impreuna si ne-am simtit bine uitand de cei ce ne inconjoara fiind doar eu si ea.Dar totul urma sa ia o intorsura radicala...........
-Iubitule hai ca eu plec la servici!
-Dddd..da cat e ceasul..?Ce zi e..?
-E 8:40 si e luni.
-Stai asteapta ca te duc eu cu masina.Asteapta putin sa ma imbrac.
-Bine.

[In masina in drum spre servici.....]

-Stii iubitule eu........aaa.....
-Ce ce s-a intamplat?
-A nu nimic credeam ca mi-am uitat telefonul.
......................................................................
-Am ajuns..
-Sti iubitule eu trebuie sa iti spun ceva.
-Da spune..
-Eeee...eu...aaaa...pe 22 decembrie plec la Madrid.
.........Cobor din masina.Afara ninge cu niste fulgi mari si carnosi,vine langa mine si..........
-Hai sa profitam de zilele astea cat mai putem
................................[TO BE CONTINUED]

0 Comments


Leave a Comment