vineri, 15 ianuarie 2010

Iluzionistul

Posted in by The C Project | Edit

Au trecut 4 saptamani de cand nu am mai vorbi cu ea.Au trecut 4 saptamani de cand m-am inchis in camera.Am rupt orice legatura cu ea .Incepsa renasc.Tocmai imi facusem o cafea tare si fara zahar si mi-am aprins niste betisoare parfumate ca sa pot fuma linistit.Este ora 9 prin ferestrele mazgalite patrund razele reci ale diminetii.Prin camera plutesc versurile melodiei Savage Garden-To The Moon And Back.Cearceafurile ravasite inca pastreaza urmele trupurilor insetate de dorinta carnala.Langa pat era o sticla goala de vin..In unul din paharele cu picior de pe birou mai erau cateva picaturi.... de vin. Din cana de cafea se ridica aburi ce se amesteca cu fum de tigara.Se joaca forme in aer. Muzica asta imi gadila auzul…Ma pregatesc sa plec sa ma vad cu Marco unul dintre prietenii mei foarte apropiati cu care simteam nevoia sa vorbesc.Si uite asa s-a facut ora 2 si il asteptam in Eltorito.Iar el cum avea obiceiul sa intarzie nu s-a dezmintit nici de data asta.Ma fac comod si imi comand o cafea cand la un moment dat se aseaaza langa mine o tipa....destul de interesanta si care parea disponibila.Ii zambesc pliticos cu subinteles si ii fac cu ochiul.Se pierde toata...in scurt timp nici sa citeasca meniul nu mai stie....Isi comanda CREME DE TOMATES si SOPA DE TORTILLAS.Si cum eu stiam ce si-a comandat am informat-o usor amuzat ca tocmai isi comandase Crema de rosii si Supa de pui...
Ea imi raspunde stanjenita:
Imi plac supele...Si uite asa se face ora 2 jumatate si Marco nu isi mai face aparitia imi iau noua cucerire si mergem la mine.................

2 Comments


  1. Camme says:

    :)) interesanta poveste.

    14 februarie 2010 la 05:28

  2. Camme says:

    si mersi pt acel te iubesc.esti sg care mi.a spus azi:]

    14 februarie 2010 la 05:28

Leave a Comment