miercuri, 30 decembrie 2009

Discutie aprinsa

Posted in by The C Project | Edit

BUZZ!!!
Mr●C™: ce vrei..?
Lady Dy: auzi
Mr●C™: bine
Lady Dy: de ce mie imi apari inv
Lady Dy: adica nu-mi apari online
Mr●C™: brb
Mr●C™: gata]
Lady Dy: sper ca esti multumita acuma
Lady Dy: da dar oricum mie nu-mi apareai online
Lady Dy: de ce
Lady Dy: ?
Mr●C™: pai te pusesem sa ma vezi off
Lady Dy: de ce
Lady Dy: asta m-am prins si eu
Mr●C™: pt ca asa am simtit eu
Lady Dy: te rog
Lady Dy: si de ce ai simtit asta
Lady Dy: ?
Lady Dy: si sa stii eu nu sunt multumita niciodata
Mr●C™: si ce mai faci mai
Mr●C™: ...
Mr●C™: ?
Lady Dy: nu
Lady Dy: mai intai imi spui
Lady Dy: te rog
Lady Dy: faci tu asta si eu promit ca dispar
Lady Dy: definitiv
Lady Dy: multumit
Mr●C™: dar nu vreau sa dispari
Mr●C™: doamnee
Mr●C™: am vrut sa nu mai stiu nimic de nimeni o vreme
Lady Dy: nu m-ai convins
Lady Dy: corecteaza ai vrut sa nu mai stii de anumite
Lady Dy: persoane o vreme
Mr●C™: da
Mr●C™: e bine cum spui si tu
Lady Dy: ok
Lady Dy: si
Lady Dy: de ce
Lady Dy: ?
Mr●C™: pt ca ma simteam aiurea
Mr●C™: dar hai sa schimbam subiectul
Lady Dy: nuuuuuu
Lady Dy: te rog
Lady Dy: dupa ce ca te rog
Mr●C™: te rog....sunt 2 cuvinte care uneori nu au nici un efect
Lady Dy: scuteste-ma la tine au efect
Mr●C™: la mine nu
Lady Dy: ba da
Lady Dy: stiu eu ca au
Lady Dy: ce ai
Lady Dy: ?
Mr●C™: nimic
Mr●C™: ma pregatesc de revelion
Lady Dy: in afara de asta
Lady Dy: ai cv
Lady Dy: esti
Lady Dy: ..........
Lady Dy: nu stiu
Mr●C™: sunt bine dispus
Lady Dy: da
Lady Dy: exceptional
Mr●C™: cum spunea o prietena
Mr●C™: sunt fericit cu nefericirea mea
Lady Dy: da......
Lady Dy: una din multiplele tale prietene
Lady Dy: hmmmmmmmm
Lady Dy: si parca totusi ma enerveaza chestia cu off
Lady Dy: acuma pe bune tu chiar ma urasti
Lady Dy: ?
Mr●C™: nu
Lady Dy: ba da
Mr●C™: doamneee
Mr●C™: tu mai gandesti
Mr●C™: oaree
Mr●C™: daca te uram
Mr●C™: erai la ignor de mult
Mr●C™: intelegi tu
Lady Dy: oh da cu asta m-ai linistit
Lady Dy: defectule
Lady Dy: si sa stii ca activitatea cu ganditul am lasat-o demult in urma
Lady Dy: auzi ai uitat sa-i spui lu sami ca de fapt de mine iti e dor
Lady Dy: dar lasa bn ca mi-am dat eu seama
Mr●C™: cred ca ti se urca la cap vinul
Mr●C™: imi e dor de aman2
Mr●C™: dar sincer de sami mai mult
Lady Dy: asta sa i-o spui cui vrei
Lady Dy: ca eu nu te cred
Mr●C™: ghinion
Mr●C™: se mai intampla
Lady Dy: nu
Mr●C™: revelionul cu iubitul a....
Mr●C™: asa am inteles de la sami
Lady Dy: jaja
Lady Dy: hai sa murim de ras
Lady Dy: cu iubitul
Lady Dy: tu tot cu iubita
Lady Dy: ?
Mr●C™: ha
Mr●C™: hai sa murim de ras
Lady Dy: stii
Mr●C™: nu cu prietenii
Lady Dy: de fapt
Lady Dy: nu are rost
Mr●C™: in fine
Lady Dy: dar totusi
Lady Dy: as fi putu sa-l fac cu iubitul daca cv mi-ar mai da liber
Lady Dy: si stai linistit intelege cn vrea
Lady Dy: si tu stiu clar ca nu vrei sa intelegi
Mr●C™: as vrea sa inteleg..
Mr●C™: te ascult
Lady Dy: esti sigur
Mr●C™: da
Lady Dy: eu tocmai asta cred ca nu asculti
Mr●C™: ba da
Mr●C™: te ascult
Lady Dy: ar schimba asta cv
Lady Dy: ai deveni mai fericit sau mai trist
Lady Dy: ?
Mr●C™: nici una nici alta
Mr●C™: as devii...
Mr●C™: eu
Lady Dy: ok
Lady Dy: hai sa facem un efort
Lady Dy: e tot ce mai pot sa spun
Lady Dy: asa ca fi atent
Lady Dy: si nu ma intereseaza daca-ti pasa sau nu sau daca o sa te amuzi terbil
Lady Dy: sa vedem ..in ultima luna cred ca nu a fost zi in care sa nu ma gandesc la tine
Lady Dy: asa ca
Lady Dy: .........
Lady Dy: nimic lasa
Mr●C™: continua
Lady Dy: nu pot
Mr●C™: ba da poti
Mr●C™: te rog
Mr●C™: uite vezi eu fac un efort si te ascult
Lady Dy: da dar ai uitat ca la unele persoane te rog nu are niciun efect
Mr●C™: la tine are
Mr●C™: stiu asta
Mr●C™: chiar tu ai spusooo
Mr●C™: continua
Mr●C™: te rog
Lady Dy: nu tu ar trebui sa-mi spui ce sa fac
Lady Dy: ca in momentul in care am o secunda mintea neocupata sa nu ma mai gandesc la tine
Lady Dy: in fine, nu conteaza o sa trec eu si peste asta si stii mie chiar imi e dor de tine si din pacate pentru mine eu chiar te iubesc desi as fi preferat sa nu-mi dau seama de asta
Lady Dy: Da.. doar te-ai gandit ..dar ai fost prea indiferent si ai trecut peste.
Lady Dy: sa fie asta cuv...
Lady Dy: auzi poate intr-o zi o sa ma faci sa inteleg cum poti posta pe blog ceva in care nu crezi nici macar tu
Mr●C™: mai lasa fara cuvinte jur
Mr●C™: mai imi citesti blogul din cand in cand..
Mr●C™: ma enervezi ca iesi
Mr●C™: cand nu trebuie
Mr●C™: nu mai radee
Mr●C™: dar ce blog imi citesti
Mr●C™: ca am vreo 6
Lady Dy: treaba mea
Mr●C™: hai mai
Mr●C™: ...pe bune
Lady Dy: unde
Lady Dy: ?
Mr●C™●: de ce esti asa imatura acuma
Lady Dy: poftim
Lady Dy: ?
Lady Dy: de ce ti se pare ca sunt imatura
Mr●C™: nu esti mereu
Mr●C™: doar ca ai momentele tale
Mr●C™: cum le am si eu desigur
Lady Dy: uite mai bn uitam tot
Lady Dy: devenim indiferenti
Lady Dy: ce-i
Lady Dy: ?
Lady Dy: era momentul meu de imaturitate
Mr●C™: doamnee
Mr●C™: ia zimi ce blog citesti
Lady Dy: nu conteaza
Mr●C™: pt mine conteaza
Lady Dy: pt mn nu vreau sa mai conteze
Lady Dy: intelegi
Mr●C™: tu chiar te contrazici singura
Lady Dy: de ce
Lady Dy: ?
Mr●C™: pai cum poti sa spui ca tu chiar ma iubesti ca apoi sa spui ca nu conteaza nimic si ar fi mai bine sa devenim indiferenti
Lady Dy: pai
Lady Dy: ......
Lady Dy: nu crezi ca e mai bn asa
Lady Dy: ?
Mr●C™: cum as putea crede asta
Lady Dy: ok
Lady Dy: da-mi un singur motiv
Lady Dy: pentru care nu crezi ca e mai bn asa
Mr●C™: poate ca ar trebuii sa iti deschizi ochii si sa vezi singura motivele
Lady Dy: am ochii foarte deschisi
Lady Dy: crede-ma
Lady Dy: poate vrei sa ma ajuti
Lady Dy: in general sunt foarte zapacita
Mr●C™: poate nu vreau sa te ajut....
Mr●C™: cand o sa iti dau seama atunci sa imi spui
Lady Dy: Ch....u
Lady Dy: .........
Lady Dy: mi-am dat seama
Lady Dy: destul de bine
Lady Dy: da chiar imi spui
Lady Dy: ca nu trebuie sa fiu indiferenta
Lady Dy: cand tu nici macar pe mess nu ai mai vrut sa te vad
Lady Dy: asta cum se numeste
Mr●C™: nu pre se numeste indiferenta asta
Mr●C™: aduti aminte
Mr●C™: ce mi-ai spus tu mai de mult
Lady Dy: ce
Lady Dy: chiar nu stiu
Lady Dy: ce ti-am spus
Lady Dy: ?
Lady Dy: deci.......ce ti-am spus
Lady Dy: ?
Lady Dy: te rog
Mr●C™: gandestete
Lady Dy: in legatura cu ce
Lady Dy: ?
Mr●C™: ia citeste arhiva
Lady Dy: offf
Lady Dy: ti-am spus multe chestii
Lady Dy: care din ele
Lady Dy: te rog
Lady Dy: ?
Lady Dy: chiar vreau sa stiu
Lady Dy: e important
Mr●C™: iti caut eu in toata arhiva
Mr●C™: sper sa gasesc
Mr●C™: sa iti dau exact cuvintele tale
Lady Dy: nu
Lady Dy: e de ajuns
Lady Dy: daca-mi spui cu cuv tale
Lady Dy: crede-ma
Lady Dy: doar piesrzi timpul asa
Lady Dy: sincer
Mr●C™: in fine
Mr●C™: cum vrei
Mr●C™: oricum o sa gasesc eu asta
Mr●C™: mai ti minte cand ti-am spus ca te iubesc
Lady Dy: hmmmmmmmmm
Lady Dy: logic
Mr●C™: asa'
Mr●C™: ce ai facut tu a doua zii
Mr●C™: sau ceva de genu
Lady Dy: ce am facut
Lady Dy: ?
Lady Dy: injectii
Lady Dy: ca eram racita
Lady Dy: serios
Mr●C™: doamneee
Mr●C™: nu
Mr●C™: ce mi-ai spus
Lady Dy: offff
Lady Dy: nu stiu
Lady Dy: ideea e sa-mi spui tu
Lady Dy: ce doamne iarta-ma ti-am zis
Lady Dy: de te-a marcat in halul asta
Lady Dy: asa ca te rog
Lady Dy: zi
Mr●C™: mai lasat sa cred ca nici nu te intereseaza atat iti spun
Lady Dy: da
Lady Dy: ?
Lady Dy: posibil
Lady Dy: pentru ca am prevazut eu ce se va intampla
Lady Dy: si uite ca am avut dreptate
Lady Dy: da din cauza discutiei in care mi-ai spus cuvantele magice
Lady Dy: .........
Lady Dy: am realizat o chestie
Mr●C™: ce..?
Lady Dy: ti-am mai zis
Lady Dy: si nu am de gand sa repet
Mr●C™: hmmm
Lady Dy: si tu ce-ai mai facut
Lady Dy: ?
Mr●C™: ce sa fac mai nimic
Mr●C™: mi-am pierdut timpul cu blogurile
Lady Dy: aham
Lady Dy: vezi se poate
Lady Dy: sa trecem de la un subiect la altul
Lady Dy: concluziauntem foarte buni actori
Lady Dy: acum trbuie s-mi ocup mintea cu ceva ca sa reusesc sa fiu indiferenta
Lady Dy: nu cred ca o sa se intample
Lady Dy: nu mai cred demult in povesti
Lady Dy: asa ca
Lady Dy: .......
Lady Dy: si parca te-as mai intreba o data ar fi vreun motiv pentru care nu ar trebui sa incerc sa devin indiferenta
Lady Dy: ?
Mr●C™: sincer eu sunt un nimeni pt tine
Mr●C™: sau poate doar baiatul prostut di bucuresti
Lady Dy: taci
Mr●C™: sau mai simplu gabriel
Lady Dy: vezi nu stii sa asculti
Lady Dy: NIMIC
Mr●C™: deci de ce ti-as da eu sfaturi
Lady Dy: OK DECI IUBESC UN NIMENI
Lady Dyu: ma simt fericita
Mr●C™: nu la asta ma refeream
Lady Dy: da la ce
Mr●C™: frate cum poti sa te joci cu asa usurinta cu aceste cuvinte
Lady Dy: deci nu pot sa te cred
Mr●C™: acum 2 minute ai spus ca o sa iti ocupi timpul si o sa fii indiferenta
Lady Dy: ma joc
Lady Dy: ?
Mr●C™: si acum imi spui ca ma iubesti
Lady Dy: pai tocmai
Lady Dy: incerc sa fac ceva
Lady Dy: ca sa nu te mai iubesc
Lady Dy: desi nu cred ca are vreun rost
Lady Dy: si asta ma scoate din sarite
Lady Dy: din pacate mintea nu ti-o poti tine ocupata la nesfarsit
Lady Dy: iar tu la un moment dat iar iti faci aparitia
Lady Dy: asa ca
Lady Dy: stii pana in acest moment stiam ca sunt proasta dar acum am realizat cat sunt DE PROASTA
Mr●C™: nu esti
Mr●C™: termina
Lady Dy: nu pot sa te cred ca doar ai spus ca esti un nimeni
Lady Dy: cu toate astea realizez ca nu-mi pare rau ca ti-am spus ca te iubesc
Lady Dy: in general fac ce simt
Lady Dy: in cazul asta spun
Lady Dy: asa ca asta e
Lady Dy: ah si inca cv sincer nu mi-ar placea ca toate jocurile sa fie atat de dureroase
Lady Dy: pentru mine
Mr●C™: apropo in general cand vorbeai cu mine te durea capul pana acuma
Lady Dy: da si acuma
Lady Dy: mai rau e ca asta a devenit starea mea de afi
Lady Dy: asa ca m-am obisnuit
Lady Dy: si zi-mi acum esti tu
Lady Dy: ?
Lady Dy: pentru ca ai zis ca daca-ti spun ce am de spus nu vei fi nici mai fericit nici mai nefericit
Lady Dy: vei fi tu
Mr●C™: sunt un ratat care iti face tie jocurile asta sunt.....
Mr●C™: si ma enerveaza asta
Mr●C™: ca nu ma pot controla
Lady Dy: deci tu chiar crezi ca ma joc
Lady Dy: vezi
Lady Dy: sunt o proasta
Mr●C™: chiar tu ai spus-o
Lady Dy: uneori folosesc si metafore
Lady Dy: dar ce conteaza
Lady Dy: stii ce crezi ce vrei
Mr●C™: de ce nu poti fi tu altfel
Mr●C™: sa te pot intelege cand vorbesc cu tine
Lady Dy: vezi de asta uneroi mi-as dori sa nu se fi intamplat asta
Lady Dy: nu stiu
Lady Dy: pentru ca asa sunt eu
Mr●C™: as vrea sa cred ceva dar nu ma ajuti tu cu nimic
Mr●C™: sa ma aci sa cred in ceva
Lady Dy: si cum vrei sa te ajut
Lady Dy: ?
Lady Dy: nu are rost
Lady Dy: tu oricum apelezi la varianta cea mai simpla
Lady Dy: fufi sau te ascunzi
Lady Dy: fugi
Mr●C™: poate daca mai ajuta putin nu as mai face asta
Mr●C™: si eu in general nu prea fac
Mr●C™: asta
Mr●C™: majoritatea proiectelor mele ies
Mr●C™●: inntotdeauna
Lady Dy: stii
Lady Dy: nu totul e un proiect
Lady Dy: si nu totul iese bn
Lady Dy: eu ti-am spus ce aveam de spus
Lady Dy: te iubesc
Lady Dy: mai mult ce vrei sa-ti spun
Mr●C™: nimic
Lady Dy: perfect
Lady Dy: si totusi nu mi-ai zis
Lady Dy: esti tu acum
Lady Dy: ?
Mr●C™: posibil
Mr●C™: tu ce crezi
Mr●C™: ...?
Lady Dyu: mi-ar placea sa cred multe
Lady Dy: si nu sa simt ca atunci cand vb cu mine
Lady Dy: esti furios
Mr●C™: furios nu as putea fi niciodata
Lady Dy: atunci cum esti
Lady Dy: ?
Mr●C™: iritat uneori
Lady Dy: aham
Lady Dy: te-as intreba de ce dar nu cred ca-mi raspunzi
Lady Dy: oricum am inteles mesajul
Mr●C™: acum sunt intr-un fel fericit
Mr●C™: dar ceva ma retine sa nu prea cred asta
Lady Dy: da te astepti din clipa in clipa sa-ti spunca am glumit
Lady Dy: doamne cat de rea ma crezi
Lady Dy: dar in fine e parerea ta
Lady Dy: stii
Lady Dy: si eu mi-as dori sa ma fi mintit pe mine
Lady Dy: dar in general cu mine insami sunt cat se poate de onesta
Lady Dy: ma amuza chestia cu esti intr-un fel fericit
Lady Dy: nu exista chestia asta
Lady Dy: un om e ori fericit ori nefericit
Mr●C™: sunt poate doar bucuros
Lady Dy: da atunci imi pare bn
Lady Dy: sa-mi dai si mie secretul
Lady Dy: nu te mai deranja sama pui pe off
Lady Dy: stiu eu de ce
Lady Dy:.....

Lady Dy has signed out. (12/30/2009 7:52 PM)

2 Comments


  1. Anonim

    auch! :|

    2 ianuarie 2010 la 17:10

  2. alina

    stiu despre voi...nu dintr-o dorinta a mea,avem o prietena comuna...oricum nu conteaza..nu vreau sa empatizez cu tine..dar ptr ca in singuratatea acestei camere in care astept trecerea verii ..pot intelege..(lung intermezzo ptr a-ti pune o singura intrebare )..cum (mai ) esti?..

    8 august 2010 la 11:27

Leave a Comment