miercuri, 9 decembrie 2009

EA

Posted in by The C Project | Edit


Stau cu o cana cu cafea langa mine,o cafea care acum o ora era calda...acum e rece, o cafea foarte tare si fara zahar care deja se lupta cu imunitatea organismului meu la lichidul asta negru si amar.Calculatorul nu imi mai merge cum trebuie,saracul de cate ori i-am spus ca il voi arunca de la fereastra si el radea de mine amintindumi ca stau la casa si nu snt nici la etaj:).Camera mea e un haos total si nu am nici nu chef sa o ordonez,la fel imi este si viata momentan.Deja monotonia asta e enervanta nu umblu decat cu Barbara si Brita desi nu ma deranjeaza asta si cu Mellissa visatoarea mea mai umblu iar cu Garry m-am certat de curand oricum era prea gura sparta.La liceu numai banalitati, tigari,muzica si stat la fereastra iar la ore dorm in banca(asta`i partea a doua, importanta e prezenta).E ciudat in ultima vreme ma simt liber dar pierdut in acelasi timp...parca as plutii in gol intr-un NEGRU absolut.Camera mea mare de altfel o vad foarte mica si prafuita...iar in camera de sus, sa`i zicem mai bine salon, isi petrece EA timpu'.De ce ii zic Ea ?Pentru ca nu am curajul sa ii pronunt numele.O iubesc dar este o iubire imposibila si asta ma sperie.Tocmai a trecut prin camera pe la mine si m-a intrebat ce mai fac,iar eu mam intimidat tot si cred ca si-a dat seama pentru ca a plecat repede.Afara ploua iar EA sta pe canapea si se lasa cuprinsa in valuri de senzualitate.Ma duc sus la ea in camera,ea ma ignora,ies pe balcon sa fumez o tigara iar ea vine dupa mine si ma plezneste peste fund si apoi coboara scarile in graba.Ajunge la mine in camera si ramane in mijlocul camerei, se aseaza la masa si isi simte pielea posedata de cele mai groaznice experiente.In camera se incalzeste brusc ...Caldura asta topeste lumanarile si acum curg toate in agonie, stinse, pe langa paharul cu flori.Hmm ceasca de cafea e goala acum ,nici nu stiu cand am baut-o..Ma duc la EA,dar brusc ma opresc realizand ca nu se poate si nu se va putea nici o data.

0 Comments


Leave a Comment