marți, 8 decembrie 2009

stare.

Posted in by The C Project | Edit

Azi cand m-am trezit aveam o starea depresiva de neimaginat, nu ma suportam nici pe mine, ma durea tot corpul,de la masea pana la degetul mic de la piciorX-(,eram nervos, dupa o noapte nedormita.M-am pus pe PC si in scarba l-am deschis ca sa imi verific mailurile. Imi fac o cafea, ma intorc la PC, aprind o tigara si intru sa vad ce am mai primit.Revenind la starea mea depresiva,direct dupa ce am citit mailurile am observat cat e ceasul.Hmmm trebuia sa ma duc si la scoala aziX-(...si dusul de dimineata...Nu credeam ca o sa am timp de toate.Cand sa ies pe usa dau de mama care imi ureaza succes,nestind de ce i-am multumit frumos crezand ca imi ureaza succes la scoala.Ajungand in statie realizes ca eu azi dau teza la matematica si ma mai astepta si un test la engleza.Nefindu-mi teama ma urc in 133 si ma gandeam la ce o sa fac azi la teza cand din spatele meu aud."Biletul te rog?":-O:-S.Uitanduma in spatele meu observ ca luase pe alcineva si cum eu stateam la usa din spatesi masina statea pe loc am rotit repede rotita de la usa si am coborat>:).Intre timp staea mea depresiva disparuse dar acum imi era somn..dar nici o problema pentru ca am recuperat la scoala.

0 Comments


Leave a Comment